Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (51)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Биков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т цифровізації освіти, Ін-т модернізації змісту освіти, Ун-т менедж. освіти. – Київ: [б. в.], 2006. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2076-8184

Додаткові відомості та надходження

2.

Биков В. Ю. 
Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_3
Розглянуто місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у реалізації міжпредметного підходу в системі загальної середньої освіти. Охарактеризовано форми і засоби використання ІКТ і засобів навчання у викладанні предметів і предметних галузей у шкільній освіті. Розкрито поняття комп’ютерної грамотності у контексті міжнародних підходів, зокрема Рамки ЮНЕСКО з ІКТ компетентності для вчителів. Виокремлено проблеми і перешкоди, які нині виділяють вчителі під час упровадження ІКТ в школі, зокрема в реалізації міжпредметного підходу. Ознайомлено з програмними продуктами провідних компаній, як ІВМ, Microsoft, Google, що забезпечують підтримку впровадження ІКТ у навчальний процес і сприяють професійному розвитку вчителів.Рассмотрены место и роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в реализации межпредметного подхода в системе общего среднего образования. Раскрыты формы и средства использования ИКТ в преподавании предметов и предметных сфер в школьном образовании. Выделены проблемы и препятствия, которые сегодня выделяют учителя при внедрении ИКТ в школе, в особенности при реализации межпредметного подхода. Рассмотрены программные продукты ведущих компаний, как, например, ІВМ, Microsoft, Google, которые обеспечивают поддержку внедрения ИКТ в учебный процесс и содействуют профессиональному развитию учителей.The article deals with the place and the role of information and communication technologies in the interdisciplinary approach fulfillment in the system of secondary education. The ICT forms and tools application in the process of school learning subjects and content areas are revealed. The problems and obstacles are discovered by teachers in particular through interdisciplinary approach realization. The programming products are described such as those proposed by ІВМ, Microsoft, Google corporations which ensure support of learning process and promote the professional teacher development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.699 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Биков В. Ю. 
Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 9. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_9_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Биков В. Ю. 
Освіта повинна зайняти визначальне місце у впрвадженні в усі сфери діяльності людей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 8. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Биков В. Ю. 
Перший ювілей Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Биков В. Ю. 
Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Биков В. Ю. 
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, Л. А. Лупаренко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 3-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_3
Розглянуто поняття моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт; для галузі психолого-педагогічних досліджень наведено показники цього моніторингу за умови використання відкритих web-орієнтованих засобів ІКТ. Проаналізовано основні підходи до оцінювання впливовості публікацій дослідників, наукових колективів і видань, зокрема особливості застосування таких наукометричних показників, як індекс цитування та імпакт-фактор. Наведено орієнтовний перелік основних показників, параметри яких доцільно визначати з використанням відкритих web-орієнтованих систем: кількість опублікованої (виготовленої) продукції за темою НПД, кількість web-орієнтованих ЕОР за темою дослідження, кількість переглядів або завантажень електронних версій, кількість звернень (відвідувань) за мережевими адресами web-орієнтованих ЕОР, рейтинг сторінок web-орієнтованих електронних ресурсів, кількість публікацій про результати НПД у вітчизняних та зарубіжних фахових виданнях, кількість цитувань (посилань) публікацій, індекси цитування продукції, кількість зареєстрованих користувачів web-орієнтованих ЕОР, оцінки експертів, користувачів. Обгрунтовано класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій моніторингу впровадження результатів досліджень з поділом їх на технології та засоби моніторингу оприлюднення, розповсюдження та використання результатів робіт.Рассмотрен содержательный компонент понятия «мониторинг результатов научно-исследовательских работ» в контексте психолого-педагогических исследований. Приведены показатели этого мониторинга при использовании открытых web-ориентированных средств ИКТ. Проанализированы основные подходы к оцениванию влияния публикаций исследователей, научных коллективов и изданий, в частности особенности применения таких наукометрических показателей, как индекс цитирования и импакт-фактор. Определен ориентировочный перечень основных показателей, параметры которых целесообразно определять с использованием открытых web-ориентированных систем: количество опубликованной (произведенной) продукции по теме НПД, количество web-ориентированных ЭОР по теме исследования, количество просмотров или загрузок электронных версий, количество обращений (посещений) по сетевым адресам web-ориентованих ЕОР, рейтинг страниц web-ориентированных электронных ресурсов, количество публикаций о результатах НПД в отечественных и зарубежных профессиональных изданиях, количество цитирований (ссылок) публикаций, индексы цитирования продукции, количество зарегистрированных пользователей web-ориентированных ЭОР, оценки экспертов, пользователей.The concept of monitoring of scientific research results implementation is considered; it is presented the indicators of the monitoring for psychological and educational researches using open web-based ICT tools. The basic approaches to the estimation of publications influence of researchers, research groups and editions, including peculiarities of the use of scientometric indicators such as citation index and impact factor are analyzed. Grounded the classification of information and communication technologies for monitoring of research results implementation dividing them on the technologies and the means of monitoring disclosure, dissemination and use of publications results. Described peculiarities of the use of some web-based ICT tools for monitoring of implementation of psychological and educational researches results.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.534 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кремень В. Г. 
Категорії "простір” і "середовище”: особливості модельного подання та освітнього застосування [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Биков В. Ю. 
Відкрита освіта в Єдиному інформаційному освітньому просторі [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Антюфєєв В. І. 
Принципи побудови високоточної системи управління високошвидкісних літальних апаратів [Електронний ресурс] / В. І. Антюфєєв, В. М. Биков, О. М. Гричанюк // Системи озброєння і військова техніка. - 2006. - № 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2006_1_4
Запропоновано узагальнену структурну схему високоточної системи управління на базі комплексування інерціальної навігаційної системи та кореляційно-екстремальної системи навігації високошвидкісних літальних апаратів за наземними орієнтирами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.617 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Биков В. О. 
Система управління якістю державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки у сфері використання ядерної енергії [Електронний ресурс] / В. О. Биков, Н. П. Валігун // Ядерна та радіаційна безпека. - 2009. - Т. 12, Вип. 1. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2009_12_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.448 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Антюфєєв В. І. 
Параметрична оптимізація багаторівневого алгоритму суміщення зображень у кореляційно-екстремальних системах навігації літальних апаратів [Електронний ресурс] / В. І. Антюфєєв, В. М. Биков, О. П. Ковтуненко, В. В. Чміль // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 2. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_2_9
Наведено розв'язання задачі пошуку оптимального щодо швидкодії кількості рівнів багаторівневого алгоритму суміщення зображень у КЕСН.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Биков В. Ю. 
Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ-підрозділів навчальних закладів і наукових установ [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 8-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_3
Надано широкий за напрямками та глибокий за дослідженнями аналіз сучасного етапу інформатизації суспільства і освіти. З позицій системного підходу розглянуто інноваційний причинно-наслідковий ланцюг, що висвітлює і деталізує загальну проблему і невідповідність організаційно-функціональної структури ІТ-підрозділів освітніх організаційних структур об'єктивним умовам сучасного стану розвитку засобів і технологій інформаційного суспільства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.368 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Биков В. Ю. 
Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет-користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 9-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_3
Представлено результати аналізу стану використання мобільних пристроїв в освітньому процесі. Надано обгрунтування визначення мобільності користувача в просторі Інтернет з урахуванням варіабельної мобільних пристроїв і засобів комунікації. Використання мобільних пристроїв в освітньому процесі грунтується на парадигмі відкритого і рівного доступу до якісної освіти. Розглянуто технології застосування різних типів пристроїв та їх функціональне призначення. Описано умови мобільності користувача в середовищі Інтернет, чинники, що впливають на неї, створення і способи зберігання мобільних комунікаційних ресурсів. Надано базові математичні моделі поведінки користувача у віртуальній мережі. Побудовано модель міграції користувача як з пристрою на пристрій, так і його географічного переміщення з подальшим використанням одержаної моделі під час проектування систем дистанційного навчання. Зроблено попередні прогнози про розвиток освіти шляхом переходу від дистанційних технологій до відкритих. Передбачено появу нових типів персональних пристроїв, які поєднуватимуть в собі потужність настільних ПК і автономність смартфонів під час постійного доступу по широкосмуговому безпровідному каналу до мережі Інтернет. Застосування хмарних технологій для зберігання і обробки інформаційних ресурсів навчання сприяє централізації і синхронізації даних і вільному доступу до них з різних пристроїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.03 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Михайлюта С. Л. 
Регульований електропривід як засіб підвищкення ефективності виробництва [Електронний ресурс] / С. Л. Михайлюта, В. І. Биков, Г. С. Михайлюта // Вісник Інженерної академії України. - 2010. - Вип. 2. - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Viau_2010_2_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Биков В. Ю. 
Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівників [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 1-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_3
Наведено результати аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду використання мережевих сервісів, за допомогою яких з’являється можливість міжнародного незалежного оцінювання якості електронних публікацій і публікаційної активності науковців через аналіз значень наукометричних показників відкритих електронних бібліометричних систем. Такий підхід пов'язаний з певними ризиками об’єктивного оцінювання ефективності наукової діяльності працівників. Розглянуто умови включення наукових публікацій до результатів пошуку у системах, подібних Google Scholar. Зроблено висновки про те, що наукометрична база, яка нині є міжнародною і широко застосовується на практиці, повинна бути розвинена для забезпечення більш адекватного відображення характеру і ступеня наукової діяльності вчених, їх особистого внеску в розвиток певних галузей науки.Представлены результаты анализа международного и отечественного опыта использования сетевых сервисов, с помощью которых появляется возможность международного независимого оценивания качества электронных публикаций и публикационной активности ученых путем анализа значений наукометрических показателей открытых электронных библиометрических систем. Такой подход связан с определенными рисками объективного оценивания эффективности научной деятельности ученых. Рассмотрены условия включения научных публикаций в результаты поиска в системах подобных Google Scholar. Сделаны выводы о том, что наукометрическая база, которая сегодня является международной и широко применяется на практике, должна развиваться для обеспечения более адекватного отражения характера и уровня научной деятельности ученых и их личного вклада в развитие определенных отраслей науки.The article deals with the results of the analysis of international and domestic experience in the use of network services, which can independently evaluate the quality of electronic publications and scientists’ publication activity. It can be achieved by the analysis of the values of scientometric indicators included in the bibliometric open electronic systems. This approach is associated with certain risks of objective evaluation of researchers’ scientific activity efficiency. The conditions for the inclusion of scientific publications in the search systems like Google Scholar are considered. It is concluded that the scientometric base, which is today an international and widely used in practice, should be developed to provide a more adequate reflection of the character and level of scientists’ scientific activity, as well as their personal contribution to the development of certain areas of science.
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.645 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Биков В. Ю. 
Мобільність користувача в інтернет просторі [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2015. - № 1. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Луцишин О. Г. 
Стратегiя виживання деревних рослин тополi пiрамiдальної (Populus pyramidalis Roz.) в умовах урботехногенного заднення [Електронний ресурс] / О. Г. Луцишин, І. К. Тесленко, В. В. Биков // Доповіді Національної академії наук України. - 2014. - № 8. - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2014_8_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.087 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Биков В. Ю. 
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: історія та сьогодення [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, А. В. Яцишин // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 5. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.002 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Биков В. 
Хмарні технології як імператив модернізації освітньо-наукового середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Биков, М. Шишкіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 4. - С. 55-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського